Om du har problem med ditt lån eller med den service du har fått och vill lämna in ett formellt klagomål, kan du göra det kostnadsfritt genom att följa dessa steg:
1. Kontakta först kundtjänst. 👩💻
Du kan nå vårt supportteam via e-post på [email protected]. Vi försöker alltid lösa ditt ärende så snabbt och smidigt som möjligt.
2. Om problemet inte blir löst – skicka in ett skriftligt klagomål. ✉️
Du har rätt att lämna in ett formellt klagomål till vår kundtjänst. Vänligen inkludera följande uppgifter:
Ditt fullständiga namn och personnummer
En tydlig beskrivning av vad som hänt och varför du vill klaga
Du kan skicka in ditt klagomål via:
📧 E-post: [email protected]
📮 Post: Creditstar Sweden AB, c/o Regus Norra Bantorget, Olof Palmes gata 29, våning 4, 111 22, Stockholm
Hur lång tid tar det att få svar? 📆
Enligt tillämpliga konsumentskyddsregler har vi:
Upp till 15 arbetsdagar att svara om klagomålet gäller en betalning
Senast inom 30 kalenderdagar i övriga fall
Vi följer Finansinspektionens riktlinjer för hantering av kundklagomål.