Hoppa till huvudinnehåll

Jag kan inte ansöka eftersom er webbplats säger att mina uppgifter redan finns i systemet. Varför?

Uppdaterad för mer än 2 månader sedan

Du behöver bara ett Creditstar-konto för att göra alla dina låneansökningar.
Om du har skapat ett konto tidigare, använd samma uppgifter för att ansöka igen.

Fungerar inte din inloggning?

Du kan återställa lösenordet på inloggningssidan eller kontakta vår support – vi hjälper dig att komma igång igen.

❌ Att använda felaktiga eller falska uppgifter leder till att din ansökan avslås.


Om du aldrig har använt vår tjänst eller misstänker att någon annan har skickat in en ansökan med dina uppgifter, kontakta oss via chatt, mejla oss på [email protected] eller ring 08-525 008 59. Vi granskar ditt konto och löser det. 👩‍💻

Våra öppettider är måndag till fredag kl. 09:00–17:00.

Fick du svar på din fråga?